Kdopak by stál o web, který zájemce nenalezne hned na první pokus a nahoře. Jak jistě víte, výsledky hledání na webu se zobrazují odshora dolů. Tak jako když čtete noviny nebo knihu. A když zadáte do vyhledávacího pole v prohlížeči slovo, chcete jej najít hned mezi prvními, a ne pracně hledat kdesi dole nebo na jiných listech. A o tom to je, jak by řekl klasik našeho humoru.
Hledáte-li například lyže, nebude zadávat do vyhledávacího pole slovo koza, ale právě ty lyže. A když pak kliknete na lupu vpravo, nebo zmáčknete enter na klávesnici, započne hledání právě toho slova, ne jiného. Vy pak máte krásně seřazeny všechny weby, kde toto slovo je odshora dolů. Od těch nejrelevantnějších po ty další, méně relevantní.
A pokud nemá web toto slovo jako klíčové, tak zvaný keywords, není nalezen. Nezobrazí se.
Proto každý prodejce, výrobce, makléř a nevím kdo ještě skutečně hodně stojí o to, aby byl právě ten jeho web byl co nejvýše a aby právě na něj případný zákazník klikl. A to se právě musí postarat někdo, kdo ví, co je to SEO optimalizace webových stránek.
Pokud nevíte, co je to za zkratku, rád vysvětlím.
Je to z anglického search engine optimization. A jde přesně o to co výše již napsáno česky modře. Pokud tam kliknete, hned se dostanete na web společnosti, která zaměstnává lidi, aby právě toto SEO obhospodařovali, jinak řečeno, aby udržovali web toho, kdo si o to požádá ve formě. Tedy, aby se skutečně ukazoval mezi prvními.
Není to zase tak jednoduché, jak by se laik domníval. Je k tomu třeba dosti znalostí a dovedností. Hlavně základy vůbec a následně znalosti problematiky řetězců, nebo chcete-li algoritmů, které vyhledávač používá. Máme na mysli Google vyhledávač, protože jiné pracují s jinými algoritmy, ale optimalizaci pro ně asi již nikdo ani nechce.
Nuže, pokud i vy chcete mít web na očích, kontaktujte výše zmíněnou firmu a máte vystaráno.